ska jag..

.. Lägga ridningen på hyllan? ett svårt beslut, jag vill inte. men vad har jag för val? jag klarar det inte...
Jag satsar på dressyr, det kommer aldrig gå! jag har ingen tränare, vet ej hur jag ska göra, en svår häst.. om det bara fanns nån.. nån som kunde hjälpa mig, jag måste ha en yngre häst, pjaz är gammal och stel,, så inte en jävlel ska gå o klaga på att jagh plågar han och att han har ont i ryggen för att han har upp huvet, det är för att han är 26 år! men i kondis och kan tävla ibland, men han klarar inte hur mkt som helst. så därför går han knappt i form... men det är just det jag inte tänker på. då kan det gå lite över gränsen.
med det menar jag INTE att jag slår honom, eller sågar. Men jag blir arg, får panik,börjar gråta.. alla andra är så jävla mkt bättre än mig, jag klarar ingenting!
så jag vet inte om jag ska fortsätta med det här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0