hoppas, hoppas..

.. På fredag bär det av till GBG,, ska till lisebeg, hoppas att Felicia<3 kan följa med, annars blire inte lika kul..
så jag hoppas hon  kan det.!


ber om ursäkt för att bara halva bilden kom med i senaste inlägget, nu har jag bytt till samma bild fast som mineatyr ;D kan inte ni önska olika grejjor jag kan skriva om? så blir det roligare för er att läsa, jag kommer inte på något alls att skriva om, kankse därför jag inte får komenterer?!
men snälla, komentera så LOVAR jag att skriva dem grejjorna ist så det blir det roligare att läsa bloggen!!

// sofia ;D



Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =) Frågestund på bloggen!

hoppas ni frå bra väder ;D



sv; ;D händer idag då? :)

2010-08-09 @ 18:13:08
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/
Postat av: Evelina

Söt häst du har =D

2010-08-10 @ 17:50:27
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0